Normal view MARC view ISBD view

A gemes first approach to teaching introductory programming / by: Scott Leutenegger, Jeffrey Edgington

Publication :ACM, New York, 2000Description : P. 115-123 : Ill. ; 28 cmBibliographie: Bibliogr. p. 123 (12 réf.).Sujet : INTELLIGENCE ARTIFICIELLE ;PROGRAMMATION ;ENSEIGNEMENT DE L'INFORMATIQUE ;ROBOTIQUE ;VISUALISATION ;COMPILATION ;SECURITE ;WEB ;Langage orienté objet
Current location Call number Status Date due Barcode
Centre de recherche en informatique
CRI05993D Sur demande CRI05993D

extrait de: SIGCSE Bulletin, vol. 39, n° 1, 2007-03 - SIGCSE'07 Proceedings (1 article: p. 115 à 123)

article dans: SIGCSE 2007, Proceedings of the thirty-eighth SIGCSE Technical symposium on - SIGCSE Bulletin, vol. 39, n° 1, 2007-03 Computer science education, march 7-10, 2007, Covington, Kentucky, USA

Bibliogr. p. 123 (12 réf.)

Powered by Koha

//]]>